Як оформити
|
Юридична особа
|
Докладнiше
|
Обов'язкові документи:
-
заповнену та підписану заяву на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката відкритого ключа встановленого зразка;
Завантажити
-
заповнену та підписану заяву-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» у двох примірниках;
Завантажити
-
оригінал статуту юридичної особи (положення про установу) або його нотаріально засвідчена копія (для ознайомлення в присутності заявника);
-
копія свідоцтва про державну реєстрацію, засвідчена підписом керівника та печаткою юридичної особи або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
-
документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (протокол зборів акціонерів або наказ про прийом на роботу керівника або виписка з цих документів);
-
копія паспорта керівника (копії 1-4, 11-12 сторінок), завірена особистим підписом власника паспорта;
-
копії паспортів Підписувачів (копії 1-4, 11-12 сторінок), завірені особистими підписами власників паспортів;
-
довіреність встановленого зразка (якщо заявник представлений довіреною особою). Доручення скріплюється підписом керівника та печаткою цієї юридичної особи. Якщо заявник представлений керівником юридичної особи - доручення не вимагається;
Завантажити
-
паспорт довіреної особи (копії 1-4, 11-12 сторінок паспорту довіреної особи, засвідчені його підписом, приєднуються до особової справи заявника).
-
копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО (згідно наказу від 05.06.2014 №·873/5/269 копія довідки надається при формуванні будь якого виду ЕЦП).
Додаткові документи:
-
копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі, якщо особа є платником ПДВ);
-
копія документа, що підтверджує присвоєння ідентифікаційного коду Державним комітетом фінансового моніторингу (у разі, якщо особа є суб'єктом первинного фінансового моніторингу);
Примітка:
У разі, коли заявником є бюджетна організація, замість заяви-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» надаються два примірники договору.
Копії та витяги, крім копій паспортів та нотаріально завірених копій, завіряються підписом і печаткою керівника юридичної особи. Якщо заявник надав оригінал документа, копія такого документа може бути засвідчена підписом та печаткою посадової особи Центру.
|
|
Фізична особа-підприємець
|
Докладнiше
|
Обов'язкові документи:
-
заповнену та підписану заяву на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката відкритого ключа встановленого зразка;
Завантажити
-
заповнену та підписану заяву-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» у двох примірниках;
Завантажити
-
оригінал або копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, завірена підписом підприємця з прикладенням його печатки або підписом та печаткою посадової особи Центру;
-
паспорт (копії 1-4, 11-12 сторінок паспорту, засвідчені підписом особи);
-
довіреність встановленого зразка (якщо заявник надано довіреної особливою). Доручення скріплюється підписом підприємця з прикладенням його печатки або у разі відсутності печатки - нотаріально;
Завантажити
-
паспорт довіреної особи (копії 1-4, 11-12 сторінок паспорту довіреної особи, засвідчені її підписом, приєднуються до особової справи заявника).
Додаткові документи:
-
копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі, якщо особа є платником ПДВ);
-
копія документа, що підтверджує присвоєння ідентифікаційного коду Державним комітетом фінансового моніторингу (у разі, якщо особа є суб'єктом первинного фінансового моніторингу).
Примітка:
Копії та витяги, крім копій паспортів та нотаріально завірених копій, завіряються підписом підприємця та його печаткою. Якщо заявник подав оригінал документа, копія такого документа може бути засвідчена підписом та печаткою посадової особи Центру.
|
|
Фізична особа
|
Докладнiше
|
Обов'язкові документи:
-
заповнену та підписану заяву на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката відкритого ключа встановленого зразка;
Завантажити
-
заповнену та підписану заяву-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» у двох примірниках;
Завантажити
-
паспорт (копії 1-4, 11-12 сторінок паспорта, засвідчені підписом власника паспорта);
копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО.
Додаткові документи:
Якщо заявник представлений довіреною особою, додатково подається:
-
нотаріально завірена довіреність;
-
паспорт (копії 1-4, 11-12 сторінок паспорту, засвідчені підписом довіреної особи).
Примітка:
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом фізичної особи.
|
|
Підрозділи (філії, представництва) юридичних осіб
|
Докладнiше
|
Обов'язкові документи:
-
заповнену та підписану заяву на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката відкритого ключа встановленого зразка;
Завантажити
-
заповнену та підписану заяву-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» у двох примірниках;
Завантажити
-
оригінал або копія положення про філію, що засвідчена підписом та печаткою керівника філії;
-
довідка управління статистики про внесення відомостей про філії до ЄДРПОУ;
-
документи, які підтверджують повноваження керівника Заявника (наказ про призначення на посаду керівника або витяг з нього);
-
копія довіреності керівника філії, завірена підписом і печаткою керівника філії;
-
копія паспорта керівника (копії 1-4, 11-12 сторінок), завірена особистим підписом власника паспорта;
-
копія паспорта Підписанта (копії 1-4, 11-12 сторінок);
-
довіреність встановленого зразка (якщо заявник представлений довіреною особою). Доручення скріплюється підписом керівника та печаткою цієї юридичної особи;
Завантажити
-
паспорт довіреної особи (копії 1-4, 11-12 сторінок паспорту довіреної особи, засвідчені його підписом).
Додаткові документи:
-
копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі, якщо особа є платником ПДВ);
-
копія документа, що підтверджує присвоєння ідентифікаційного коду Державним комітетом фінансового моніторингу (у разі, якщо особа є суб'єктом первинного фінансового моніторингу);
-
копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО (у разі, якщо необхідно сформувати посилений сертифікат ЕЦП для керівника або головного бухгалтера філії або особи, уповноваженої на підписання податкової і пенсійної звітності).
Примітка:
Копії та витяги, крім копій паспортів та нотаріально завірених копій, завіряються підписом і печаткою керівника філій. Якщо заявник подав оригінал документа, копія такого документа може бути засвідчена підписом та печаткою посадової особи Центру.
|
|
Стати нашим клієнтом дуже просто. Для цього Вам необхідно:
-
укласти договір та оплатити послуги;
-
зареєструватися;
-
згенерувати ключову пару і отримати сертифікат відкритого ключа.
Послуга електронного цифрового підпису надається на договірних умовах фізичним і юридичним особам.
Оформлення документів включає в себе укладення договору на надання послуг ЕЦП та підготовку документів, необхідних для реєстрації
Оплата послуги здійснюється безготівковим розрахунком на підставі рахунок-фактури прямим банківським переказом або через відділення будь-якого банку.
В процесі реєстрації заповнюються спеціальні анкети-заявки. Реєстраційні дані, зазначені в заявці, вносяться в електронний каталог користувачів ЗАТ "ВОЦ", і на підставі цих даних згодом формується посилений сертифікат відкритого ключа.
Після оформлення всіх документів, вам знадобиться не більше кількох хвилин на генерацію ключів. Це не вимагає особливих знань персонального комп'ютера. Все, що Вам потрібно - елементарні навички роботи з мишкою і клавіатурою. У разі необхідності, наші співробітники нададуть Вам максимальну допомогу і дадуть всі необхідні консультації.
Ви також можете сформувати ключі ЕЦП самостійно, у своєму офісі.
Після генерації ключів, нашим співробітникам знадобиться ще кілька хвилин на оформлення Вашого сертифікату ЕЦП. Всі операції по оформленню послуги ЕЦП проходять в межах приміщення представництва, що значно економить час і робить всю процедуру оформлення послуги ЕЦП простою та зручною для Вас.
Відразу після отримання сертифікату електронного цифрового підпису Ви можете негайно почати користуватися нашою послугою і використовувати свою ЕЦП господарської або іншої діяльності.